Αναρτήθηκε από: Αστρής | Ιουνίου 10, 2009

Η «Οδύσσεια» μιας σύνδεσης connex

Επιτέλους ξανά μαζί και από το σπίτι μου, αφού τις 2 περίπου τελευταίες εβδομάδες δεν είχα internet. Όλα ξεκίνησαν ένα βράδυ Κυριακής που επιστρέφοντας στο σπίτι μου δεν είχα σύνδεση. Την επομένη καλώ το 121 και με παραπέμπουν στο helpdesk της OTENET.  Ως εκεί καλά, δηλαδή τι καλά;;;; Λύση δεν βρέθηκε μέχρι σήμερα το απόγευμα, με αποκορύφωμα τις 3 τελευταίες συνομιλίες με το Helpdesk της OTENET. Αφού μετά βασάνων και κόπων κατάφερα να μπω στη σελίδα του router αλλά έλα τώρα που χρειάζονταν οι κωδικοί και δυστυχώς δεν τους θυμόμουν οπότε θα έπρεπε να καλέσω την ΟΤΕΝΕΤ. Το  134 μου δίνει ένα νούμερο το 8011135555 και το καλώ, ευγενέστατος ο κύριος που μίλησα μου λέει ότι υπάρχει κάποιο προσωρινό πρόβλημα για την ανάκτηση των κωδικών και να καλέσω αργότερα. Καλώ μετά από κάποιες ώρες αλλά δεν απαντά κανείς, τότε καλώ το 1242 με το οποίο είχα μιλήσει την προηγούμενη εβδομάδα. Αφού λέω όλο το στόρυ again και του ζητώ τους κωδικούς και αρχίζει η διαδικασία μου ζητά ΑΦΜ, το τηλέφωνο είναι στο όνομα της μητέρας μου, δεν το γνωρίζω και του λέω να περιμένει να το ζητήσω. Ο τύπος ανένδοτος μου ζητά να πάρει η μητέρα μου τηλέφωνο, οπότε δεν κάθομαι να σκάσω περισσότερο επειδή με πρήζει και λέω θα ξανακαλέσω έχοντας το ΑΦΜ της μητέρας μου αυτή τη φορά. Ξανακαλώ και ως γνωστόν με μεγάλη πιθανότητα πετυχαίνω άλλον και αρχίζω και πάλι το στόρυ. Ο τύπος με ακούει και στο τέλος μου λέει ξέρετε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς εδώ πρέπει να καλέσετε το άλλο νούμερο. Μπάστα λέω, πως ο προηγούμενος μπορούσε και εσύ δεν μπορείς;;; Υπερβάλλοντας ζήλος είναι η απάντηση του τηλεφωνητή ο οποίος αρνείται πεισματικά να βοηθήσει, και απορώ ρωτώντας πώς στο ίδιο τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να ακολουθείται διαφορετική πολιτική. Ο τύπος μου λέει οκ δεν είναι και τίποτα υπόθεση 3 λεπτών είναι, του απαντάω για εσάς είναι υπόθεση 3 λεπτών για μένα είναι 2 εβδομάδων. Ο τύπος συνεχίζει τα δικά του οπότε και εγώ τον ρωτάω που μπορώ να απευθυνθώ για το λογαριασμό αφού για 2 βδομάδες δεν είχα ίντερνετ και το πλήρωνα. Στο λογιστήριο η απάντηση, το τηλέφωνο του λογιστηρίου τον ρωτάω εγώ, 134 απαντά αυτός. -Από περιέργεια και μόνο θα καλέσω να μάθω τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση- Τελικά κλείνω το τηλέφωνο και καλώ το άλλο νούμερο που επιτέλους απαντά. Ο τηλεφωνητής: «Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;» οφείλω να ομολογήσω ότι δεν με διέκρινε ιδιαίτερη ευγένεια και του απαντάω «Ελπίζω να με εξυπηρετήσετε» και ξανά το στόρυ, οπότε στο τέλος του λέω αφού μου δίνει το νέο κωδικό «δεν μπαίνω γιατί;» Μου λέει σε 3 ώρες θα ενεργοποιηθεί. «Πλάκα μου κάνετε» του λέω. «Ο προηγούμενος μου είπε 3 λεπτά και εσείς μου λέτε 3 ώρες;;; Έλεος!!!»

Και όλα αυτά για ένα «ιδιόμορφο» συναισθηματικό δέσιμο με τον ΟΤΕ μιας και τα πρώτα μου λεφτά τα έβγαλα εκεί και ομολογουμένως ήταν καλός εργοδότης. Η κορυφαία στιγμή βέβαια ήταν όταν ήρθε ο τεχνικός σπίτι μου, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία…

Advertisements

Responses

  1. Καλημέρα Ελλάδα, σου μιλάει ο Nivo….

  2. Έχω να πω πως ο ΟΤΕ είναι σαν την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, η οποία είναι σαν την Ελλάδα. Όπου κι αν πάω, με πληγώνει…

  3. Ααααααα δεν μ’αρέσει που τα βάζετε με τον ΟΤΕ…..!
    Καθόλου δεν μ’αρέσει :-p

  4. @Creme: μιλάς εσύ που έχεις FORTHNET;;;; :p


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: