Αναρτήθηκε από: Holly | Νοεμβρίου 7, 2009

Μη μου θυμώνεις, μάτια μου.

Τα παλτά μυρίζουν ναφθαλίνη.

52 ways to describe (s)now.

Με έχεις πολύ προβληματίσει.

Θέλω να κάνω τους ανθρώπους ευτυχισμένους.

Θα βρω τον καλύτερο.

Θα πάμε ποδηλατάδα την Κυριακή.

Θα βρω τον καλύτερο τρόπο επιβίωσης.

Θα τρέξω.

Across The Universe.

Η σοκολάτα γάλακτος είναι πιο γλυκειά από την μαύρη.

Χτες έκλαιγα για 3 ώρες συνεχόμενα.

Μάμπο.

Ξέρω τι φταίει και δεν κάνω κάτι για αυτό.

Bridge Over Troubled Water.

Όταν διαβάζω ποιήματα, φοράω πολύχρωμα γυαλιά.

Η φωνή σου μου φέρνει στο νου παλιά ταινία.

Fall of the Wall

Τα καλύτερα κείμενα γράφονται όταν υποπίπτω σε αμαρτίες, παραπτώματα.

Μη μου θυμώνεις, μάτια μου.

Δεν με καταλαβαίνεις.

Με γλυκό χαμόγελο μια καληνύχτα πες μου.



Responses

  1. Τα παλιά παλτά μυρίζουν ναφθαλίνη. Με έχεις πολύ προβληματίσει γιατί υπάρχουν λόγοι που δεν μ’αφήνουν να καταλάβω τι και γιατί γράφεις. Θέλω να κάνω τους ανθρώπους ευτυχισμένους. Δεν ξέρω αν μπορώ να βρω καλύτερο τρόπο επιβίωσης. Ζωής; Έχω αντικαταστήσει το ποδήλατο με λιγότερο οικολογικά μέσα μεταφοράς. Η σοκολάτα γάλακτος είναι πιο γλυκειά από την μαύρη. Χτες έκλαιγα για 3 ώρες συνεχόμενα. Μάμπο; Δεν φοράω γυαλιά για να διαβάσω ποιήματα και για να είμαι ειλικρινής ούτε μπορώ να θυμηθώ πότε διάβασα… για τελευταία φορά έξω από όσα γράφονται εδώ. Η φωνή σου μου φέρνει στο νου παλιά ταινία. Αν τα καλύτερα κείμενα γράφονται όταν υποπίπτω σε αμαρτίες, παραπτώματα, μπορώ να καταλάβω γιατί έχω να γράψω τόσο καιρό. Μη μου θυμώνεις, μάτια μου. Κατάλαβέ με… Και με πικρό χαμόγελο μια καληνύχτα πες μου.

  2. Μην μου θυμώνεις μάτια μου. Δεν με καταλαβαίνεις.
    Και αν δεν με καταλαβαίνεις , δεν μ αγαπάς;
    Η αγάπη θέλει κατα-νόηση ή αρκεί η συνε-νόηση;

  3. Τα παλτά μυρίζουν ναφθαλίνη. -> Αέρισέ τα.
    52 ways to describe (s)now. -> White *52
    Με έχεις πολύ προβληματίσει. -> Ομολογουμένως.
    Θέλω να κάνω τους ανθρώπους ευτυχισμένους. -> Κααααάρμα ;)
    Θα βρω τον καλύτερο.-> Το ορθό είναι: Τον καλύτερο θα βρω.
    Θα πάμε ποδηλατάδα την Κυριακή. -> Αν δεν βρέχει πολύ και βρω το σωστό νούμερο αδιάβροχου.
    Θα βρω τον καλύτερο τρόπο επιβίωσης. -> Προτιμώ το βιώνω από το επιβιώνω.
    Θα τρέξω. -> Θα χορέψω.
    Across The Universe. ->strawberries.
    Η σοκολάτα γάλακτος είναι πιο γλυκειά από την μαύρη. -> Artisan white chocolate with flavor of violet for ever.
    Χτες έκλαιγα για 3 ώρες συνεχόμενα. -> Concealer.
    Μάμπο. ->Πάει και τελείωσε.
    Ξέρω τι φταίει και δεν κάνω κάτι για αυτό. -> Μασάζ.
    Bridge Over Troubled Water. ->Σαν το γιοφύρι της Άρτας ένα πράμα.
    Όταν διαβάζω ποιήματα, φοράω πολύχρωμα γυαλιά. -> Να κόψεις τα ποιήματα, όχι τα γυαλιά.
    Η φωνή σου μου φέρνει στο νου παλιά ταινία. ->Είναι που «λαμπετίζω».
    Fall of the Wall. -> ????
    Τα καλύτερα κείμενα γράφονται όταν υποπίπτω σε αμαρτίες, παραπτώματα. -> I couldn’t aggree with Creme more… So why???
    Μη μου θυμώνεις, μάτια μου. ->Μη, μη μη…
    Δεν με καταλαβαίνεις. ->So you think…
    Με γλυκό χαμόγελο μια καληνύχτα πες μου. -> :) Goodnight!

  4. @Creme Brulee: Όταν σου χαμογελάω, σου χαμογελάω γλυκά.

    @Mpourmpouras: Και κατανόηση και συνεννόηση. Γιατί το ένα να αποκλείει το άλλο; Και η αγάπη; Τί είναι αγάπη; Μήπως τα εμπερικλείει όλα αυτά;

    @Αστρής: Tell me how to describe «now». I prefer extra fine dark chocolate. Δεν μου αρέσει το μασάζζζζζζζζζζ. Τί να κάνω; Μάγκες πιάστε τα γιοφύρια, ωχ αμάν αμάν. Τα ποιήματα δεν τα κόβω. Ποτέ των (ιπ)ποτών. Fall of the Wall: again & again. Ιστορία μου, αμαρτία μου, πάθος μου μεγάλο. «So you think you can dance», έλεγαν οι παλιοί… Τύφλα να ‘χει ο Nureyev. Ξέρεις εσύ. ;)


Σχολιάστε

Kατηγορίες

