Αναρτήθηκε από: Holly | Δεκεμβρίου 23, 2009

Love actually

Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε; Δεν ξέρω. Ποιός ξέρει όμως και ποιός νοιάζεται στην τελική; Έχει πάψει να με απασχολεί. Τα χέρια ίσως περάσουμε στους ώμους, παλιά τραγούδια για να θυμηθούμε, ονόματα και βλέμματα και δρόμους.

Δρόμοι που ανοίγουν και δρόμοι που κλείνουν. Και πάει λέγοντας…

Η ζωή μπορεί να μην κάνει κύκλους, αλλά φαίνεται πως κλείνει μερικούς όταν οι καταστάσεις έχουν εξαντλήσει τα περιθώρια. Και για να ακριβολογούμε, οι καταστάσεις εξαντλούν σπανίως τα περιθώρια, εμείς μερικές φορές τα τραβάμε από τα μαλλιά και τα εξαντλούμε. Προσπαθούμε να ανατρέψουμε όσα έχουν γίνει και ΔΕΝ μας αρέσουν, να αποτρέψουμε όσα «κακά» μπορεί να συμβούν. Μα είναι πάντα στο χέρι μας;
Ξεχνάμε αυτό το σοφό που λένε οι Αμερικανοί, «go with the flow».
Παλιά έλεγα ότι δεν με πειράζει να σπαταλιέμαι, αρκεί να σπαταλιέμαι υπέροχα. Τώρα το αναιρώ. Δεν ξέρω τι θα λέω του χρόνου, αλλά αυτή τη στιγμή που μιλάμε, μου φαίνεται το παρόν τόσο πολύτιμο που δεν θέλω να το χάνω με τίποτα. Είμαστε ενδεχομένως εν μέσω κρίσης (οικονομικής, αισθηματικής, κτλ..). Πολλά συμβαίνουν όσον αφορά σε θέματα υγείας. ΟΚ. Όλα είναι τόσο ρευστά. Κι εγώ τί μπορώ να κάνω;

Να ζήσω. Να ζω.

Go with the flow. Ευχή και αγώνας για κάτι καλύτερο, αυτό το something better left unknown..

Distant and non-distant dreamers, μαζευτείτε, ελάτε να πιούμε πολλά ποτά και να σταθούμε κάτω από το γκι! Έχει φιλί!

Celebrate. It’s that time of the year.

Just because it’s Christmas…..


Responses

  1. Έχοντας υιοθετήσει και εγώ το «σπαταλιέμαι υπέροχα» σε άλλη φάση της ζωής μου, έχω να πω ότι οι σπατάλες δεν είναι καλές αλλά πρέπει να γίνονται για να μαθαίνουμε. Όχι άλλη σπατάλη εαυτού, χρόνου και χρημάτων. Είμαστε εν μέσω κρίσης, όπως πολύ εύστοχα το λες Holly, δεν έχουμε καιρό για χάσιμο, χρήμα να χαλάσουμε και έχουμε πολύτιμους εαυτούς για να τους «σπαταλάμε».
    Ωστόσο αρνούμαι να δεχτώ έτσι εύκολα και το «go with the flow» όσο επιτακτικά και αν προστάζει στις μέρες μας.
    Η Λένα Διβάνη κάπου είχε γράψει » Έχω ανοίξει πόλεμο με την πραγματικότητα, και αυτός ο πόλεμος απαιτεί αφοσίωση». Έτσι λοιπόν κρατάω το αγαπημένο «something better left unknown», τρέχω σε αγαπημένες αγκαλιές και σε σπίτια με ποτά και γκι. Θέλω να πιω και να φιληθώ!

    Καλά Χριστούγεννα!

  2. […] Έχω “υπέροχα σπαταληθεί” (καλά το λέω Holly;). Έχω σχεδόν αποκοιμηθεί. Δεν θυμάμαι να έχω χορέψει. […]


Σχολιάστε

Kατηγορίες

