Αναρτήθηκε από: Creme Brulee | Ιανουαρίου 9, 2010

Μανδρακούκος

Έχω πολλά βράδια περάσει και πολλά ποτά πιεί. Έχω τσακωθεί και συμφιλιωθεί. Έχω «υπέροχα σπαταληθεί» (καλά το λέω Holly;). Έχω σχεδόν αποκοιμηθεί. Δεν θυμάμαι να έχω χορέψει. Όλα αυτά σε μπαρ της επαρχίας που φέρει την επωνυμία Μανδρακούκος ή σε συντομία για τους θαμώνες Κούκος. Χρόνια τώρα. Δεν λέω πόσα. Ποτέ ωστόσο δεν είχα αναρωτηθεί για την προέλευση του ονόματος του. Δεν ξέρω γιατί. Δεν έτυχε… Σήμερα, βράδυ Παρασκευής, και αφού δεν βρέθηκε η κατάλληλη παρέα για να ξεκουβαληθώ μέχρι την προσφιλή μου μπάρα βάλθηκα να εξακριβώσω τι είναι πια αυτός ο Μανδρακούκος που υπήρξε φιλόξενος και ζεστός οικοδεσπότης. Και ιδού. Ο πιο γνωστός καλικάντζαρος είναι ο Μανδρακούκος ο αρχηγός. Είναι άσχημος, βρωμερός και τραγοπόδαρος. Γνωστός και ως «Ζυμαρομύτης» γιατί έχει μύτη τεράστια που κρέμεται σαν μαλακό ζυμάρι. Ρίχνει τον γάντζο του από την καμινάδα και κλέβει τα λουκάνικα από την φωτιά. Ο Κούκος και η παρέα του βγαίνουν από την γη το Δωδεκαήμερο (25 Δεκ.-6 Ιαν.) για να πειράξουν και να ταλαιπωρήσουν τους ανθρώπους. Πολλές ιστορίες υπάρχουν σχετικά με τα ζαβολιάρικα αυτά δαιμόνια. Εγώ όμως θα σταματήσω κάπου εδώ.

Red Winter


Responses

  1. Εύγε Creme!
    Περισσότερο το είχα συνδέσει με την «φωλιά του Κούκου» (όχι πες μου, δεν συναντάς φάτσες που άνετα θα έβλεπες δίπλα στον McMurphy??) αλλά η ερμηνεία που του έδωσες μου αρέσει περισσότερο! Δεν ξέρω, ο καλικάντζαρος νομίζω του προσδίδει λίγη μαγεία..

    Πιάσε τώρα δύο παγωμένα jagermeister!
    Γεια μας!

  2. Μπράβο Creme για την έρευνα σου… Έγω έχω να γράψω για το «Τέλος του κόσμου»….

  3. να σου πω την αληθεια εγω τον ηξερα ως μανδρακούλο,
    απο το παραμυθι των κατσιμιχαίων
    η αγελαστη πολιτεία και οι καλικαντζαροι…

  4. Στην υπέροχη (γκουχ γκουχ) Ελλάδα, δεν είναι όλα τα αφεντικά «βλαμμένα» που απλά θα σε σερβίρουν ποτά για να σου πάρουν τα λεφτά. Υπάρχουν, ελάχιστοι, κατ’ εμέ άνθρωποι που απλά γουστάρουν να κάνουν αυτό που κάνουν. Να έχουν bar, μετά έρχεσαι εσύ εγώ και οι άλλοι να μπούμε στο τριπάκι να την ψάξουμε. Γι΄αυτούς είναι στάση ζωής, για τους περισσότερους από μας είναι ένα bar. Μέγα Λάθος.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

