Αναρτήθηκε από: Holly | Ιανουαρίου 14, 2010

ΤΟ ΝΟΥΝΟΥ ΣΟΥ

enough
Τί είναι enough και τί δεν είναι;
shit is enough
the world is not enough  – το έχουμε ξαναπεί, έχει γίνει παρακαλώ και επιτυχημένο post στο παρελθόν. Μπορούμε κάπως έτσι να συνεχίσουμε πολύ εύστοχα τις δυο αυτές λίστες, αν είμαστε από τους τύπους που τους αρέσει να φτιάχνουν λίστες. Εγώ τελευταίως το εγκαταλείπω το σπορ, ίσως τις βαρέθηκα τις λίστες, τι έκανα και τι θέλω να κάνω…α στο καλό, το θέμα είναι τι κάνω τώρα, FYI, I am the flame, ακόμα κι αν μερικές φορές πέφτω κι εγώ ως άνθρωπος, γιατί ο άνθρωπος ακόμα κι αν είναι φτιαγμένος να κοιτάζει ψηλά (αν το εξετάσουμε ετυμολογικά το θέμα), που και που πέφτει (αν το εξετάσουμε πρακτικά το θέμα), πέφτει από τις σκάλες, από το σκαμπό, σκοντάφτει στο δρόμο, στον παράδρομο, κτλ, και έχει αυτό το feeling το «abused like a coffee machine in an office». Coffee machine. Με τούτα και με κείνα, φτάσαμε στο θέμα μας για σήμερα. Ο καφές. Ο καφές στη δουλειά είναι ένα πολύ σημαντικό chapter. Μεγαλώνει μεγαλώνει γερά μυαλά, όπως το ΝΟΥΝΟΥ παλιά. Ξυπνάει εγκεφάλους. Σε κάνει να επικεντρώνεσαι στο παρόν σου. Παρόν, καφές,  καφές με γάλα, παρόν, σκέτος, σκέτο παρόν, μέλλον με γάλα, μέλλον μεγάλο. Αγκαλίτσα.


Responses

  1. Διαβάζοντας αυτό το post ήρθαν τόσα άσχετα πράγματα μαζεμένα στο μυαλό μου, όπως:

    1) Enough is enough (πολύ καλό τραγουδάκι)
    2) Λίστα του Σίντλερ (2 βιντεοκασσέτες), λίστα στο super market (για αφηρημένους), λίστα καλεσμένων σε δεξίωση γάμου (excel, excel, excel…), top ten στο Ideal ;-)
    3) άνθρωπος και το άνω θρώσκω της φιλολόγου από την Α’ γυμνασίου να μπαίνει σε κάθε έκθεση, ή τουλάχιστον σε κάθε έκθεση
    4) καφές, ΝΟΥΝΟΥ, τα πίνω σπάνια εως καθόλου, λες η αφηρημάδα εκεί να οφείλεται;;;
    5) καφές -> stimulation? πώς μου ήρθε αυτό δεν ξέρω…

  2. Εμένα αρχικά ο τίτλος με πήγε στα παιδικά μου χρόνια…εκεί που κάθε μια ώρα φώναζα «Μαμά θέλω Νουνού», ωραία χρόνια!!! Από το Γυμνάσιο κ μετά το Νουνού αντικαταστάθηκε με γάλα Βλάχας!!!

    Όσον αφορά τη δουλειά, εγώ κάποια περίοδο έπεινα τσάι (it’s tea time)…κ πραγματικά με βοηθούσε…έπειτα για κανά 2μηνο είχα ξετινάξει τον Cappucino!!! Κ τα 2 για να πω την αλήθεια βοηθούσαν!!!

  3. Μια μεγάλη κούπα αχνιστό και μυρωδάτο καφέ για να αρχίσω την μέρα μου.
    Να ανοίξει το μάτι.
    Άλλωστε ο καφές είναι από τα αγαπημένα μου θέματα :)
    και τον καταναλώνω φανατικά…
    Εκεί οφείλονται και τα νεύρα μου κατά την γιαγιά μου..

  4. Αρε γιαγιά….


Σχολιάστε

Kατηγορίες

