Αναρτήθηκε από: Holly | Φεβρουαρίου 23, 2010

Θα ‘θελα να ‘μουν βασιλιάς

Θα ‘θελα να ‘μουν βασιλιάς, λέει ο Φάμελλος. Εγώ δεν ξέρω τι θα ‘θελα να ‘μουν. Κι αυτό μπορεί να είναι από θλιβερό μέχρι απελευθερωτικό. Είσαι (εγώ είμαι!) νέος και μπορείς να χαράζεις νέες πορείες, να ακολουθείς άλλες διαδρομές. Θα ‘θελα να ‘μουν, θα ‘θελα να ‘μουν.. Σκέφτομαι.. Επάγγελμα; Ποιό επάγγελμα; Θα ‘θελα να ‘μουν ποιητής (είναι αυτό επάγγελμα; δίνεις πανελλήνιες; :-P) και να ζω σε νησί. Να βουτάω με τις γαλότσες μου το χειμώνα στα νερά, να βυθίζομαι ξυπόλυτη το καλοκαίρι στην άμμο ή να περπατάω πάνω στις καυτές πέτρες. Το φθινόπωρο φύλλα και η μυρωδιά της βροχής θα μπλέκονταν στα μαλλιά μου και την άνοιξη λουλούδια, ένα σωρό λουλούδια, αρωματικά και μη, όμορφα και άσχημα (κι όμως, υπάρχουν!). Ω ναι, μια ωραία εκδοχή της ιστορίας μου. Τα πρωινά θα έγραφα κάπου κοντά στη θάλασσα, θα είχα εξοπλιστεί με μεγάλα λευκά χαρτιά, όχι υπολογιστές και τέτοια, θα ζούσα ψαρεύοντας, καλάμια, δολώματα και λοιπά σύνεργα, θα μαγείρευα για κάποιους, οι άλλοι όμως θα έπλεναν τα πιάτα (εννοείται πως θα είχαμε πιάτα και ποτήρια κρυστάλλινα) για μένα, γιατί θα με ήθελαν. Θα με ήθελαν και θα το ήθελαν πολύ. Όχι αγάπες. Δεν μιλάω για αγάπες. Ένας ποιητής δεν πρέπει να πιστεύει στις αγάπες, μόνο στους έρωτες και τις καταστροφές. Κι όλα αυτά σκέψεις καθ’ οδόν για την δουλειά, που ομολογουμένως δεν είναι σε νησί, όλα αυτά ενώ κοιτάζω την απέναντι κυρία που λύνει τόοοοοοση ώρα σταυρόλεξα!…. Αναρωτιέμαι, γιατί εγώ δεν είμαι από τους τύπους που θα λύσω σταυρόλεξα, μου φαίνεται πως όσοι λύνουν, λες και δεν έχουν προβλήματα και πρέπει να σκαρφιστούν άλλα, τα εφευρίσκουν έτσι μέσω σταυρολέξων και κουίζ.. Αμα θέλετε ντε και καλά κουίζ, κυρία μου, θα σας πω εγώ! «Θα αναπνεύσει η Ελλάδα από τα οικονομικά προβλήματα; Θα πληρώσει η αδερφή μου την ΔΕΗ που ξέχασα; Θα βρω το σκουλαρίκι που τόσο καιρό ψάχνω; Θα ερωτευτώ ξανά κάποιον τρελά; Πότε θα γίνει καλά η Αφροδίτη;»… Ακόμα να ξεκινήσει το τρένο μου…. Τί στο καλό θέλουν τόσοι πολλοί άνθρωποι δίπλα μου; Στο νησί θα είμαι εγώ, εγώ και όσοι με ψάχνουν και θα μου παίζουν με την κιθάρα τους τραγούδια, εκεί, σε ένα Βασίλειο με ουίσκι και τεκίλα.


Responses

  1. ti wraia pou ta grafeis…..mou leipeis…….

    fili almuro…(apo th thalassa tou nhsiou pou eisai kai koitazeis kathws grafeis sta terastia lefka sou fulla…………)

  2. exclusive summary conclusion (που λέει και η γιαγιά στα γίδια):
    Η Holly θέλει να αφήσει το iphone και το laptop και να γράφει σε λευκές σελίδες (πάλι καλά που δεν θέλει και πάπυρο).
    Της τη δίνει να πηγαίνει με το τρένο στη δουλειά, θέλει αυτοσχέδιο κανό.
    Παρακαλώ μην την αφήνετε να βλέπει άλλο Επιστροφή στη γαλάζια λίμνη, τη χαλάει…
    Κατρίνα, Ρίτα κλπ αγαπημένα φαινόμενα.
    Στάνταρ αγαπημένο βιβλίο » Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας;» περιλαμβάνει και έρωτα και καταστροφή.
    Της την δίνουν και οι άνθρωποι που λύνουν σταυρόλεξα (προς πάσα ενδιαφερόμενο κόψ’ το το χόμπι).
    Τη λάτζα την κάνουν πάντα οι άλλοι.
    Έχει χάσει ένα σκουλαρίκι.
    Δεν πλήρωσε τη ΔΕΗ (κάτι μου λέει όχι επειδή την ξέχασε…αν κρίνω από τον λιτό τρόπο ζωής ή επιβίωσης που περιγράφει ίσως είναι κομματάκι τσιγκούνα).
    Είναι αγοραφοβικιά, αλκοολικιά και βασιλικιά (άκου εκεί θα ΄θελα να μουν βασιλιάς)…

  3. χα χα χα χα χα χα Αστρή «έγγραψες» πάλι..!

    @Holly: Πολύ ωραίο το κείμενο σου! Ατμόσφαιρα χαλαρή, ηλιόλουστη, ονειρική…! θα κάνω και γι αυτό ένα σχόλιο που να του «αρμόζει» αλλά προς το παρόν με έχει συνεπάρει το παραπάνω και γελάω με δάκρυα…!

  4. Σ’ έχουν δεμένη και δεν το κάνεις; Συγνώμη για τον κυνισμό μου, αλλά εφόσον το επιθυμείς γιατί δεν το δοκιμάζεις; Θα σου φύγει και η απορία, για το «ποιητής» και ΄μεις οι υπόλοιποι θα κερδίσουμε έναν ακόμη πνευματικό άνθρωπο ή ένα φίλο/φίλη με 2-3 εμπειρίες παραπάνω. :)

  5. @rouli!: Κι εμένα! Φιλί!!

    @Αστρής: :-P

    @Creme: Αναμένω….!

    @Amatheon: 1) Δεν γίνεσαι κυνικός, αλλά δεν (με) ξέρεις..
    2) «Ανάμεσα στην τέχνη και τον κόσμο, πάρε το μέρος του κόσμου». Κάφκα
    3) Welcome!

  6. Έχω βαρεθεί τους ανθρώπους που περιμένουν να πεθάνουν (έστω και ψυχολογικά) για να προσπαθήσουν να ζήσουν.

    Καλό είναι το «Know thyself» να μην σου παίρνει 1000 χρόνια για να το καταλάβεις και άλλα τόσα να το εφαρμόσεις.

    Καλός και ο Franz Kafka αλλά θα πρέπει πρώτα κάποιος να καταλάβει και να πράξει τι γράφανε και λέγανε οι αρχαίοι Έλληνες και όχι μόνο. Ο Franz Kafka και όλοι εμείς πριν και μετά από αυτόν, ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν είμαστε ούτε καν οι σκιές των Τιτάνων που ζήσανε σε αυτό τον πλανήτη. Ο Franz Kafka και οι σπουδαστές του δεν φτάνουν μία μπροστά στην κα.Κατίνα που έγκυος με την κοιλιά στο στόμα, φορτωμένη στην πλάτη με το 1 1/2 ετών παιδί της οργώνει το χωράφι φωνάζοντας τους άντρες από πίσω της να κάνουν πιο γρήγορα γιατί έχουν μείνει ΠΟΛΥ πίσω από αυτήν.

    «Well done is better than well said» είπε ο Benjamin Franklin.

    Κι εσύ όπως και όλοι μας, δεν ξέρεις κάποιον από τις απαντήσεις του είτε στο weblog σου ή είτε μέσα στο μυαλό σου.

  7. @Holly: 1) Είμαι κυνικός, όπως ο κόσμος που, πλέον, ζούμε.

    2) Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes.

    The ones who see things differently. They’re not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can praise them, disagree with them, quote them, disbelieve them, glorify or vilify them.

    About the only thing you can’t do is ignore them. Because they change things. They invent. They imagine. They heal. They explore. They create. They inspire. They push the human race forward.

    Maybe they have to be crazy.

    How else can you stare at an empty canvas and see a work of art? Or sit in silence and hear a song that’s never been written? Or gaze at a red planet and see a laboratory on wheels?

    While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

    3) Καλώς σας βρήκα

  8. @Anestis Samaras: Το δεν (με) ξέρεις (το οποίο πήγαινε στον Amatheon αρχικά!…) αναφέρεται στο ότι δεν ξέρεις πόσα από όσα γράφω έχουν ήδη γίνει, πόσα έχουν αποφασιστεί, πόσα σχεδιάζονται τις στιγμές τώρα που μιλάμε, ούτε φυσικά ξέρεις ποια είμαι, όπως εγώ δεν ξέρω εσένα, σύμφωνοι. Δεν μου αρέσει όμως το σχόλιο για τον (ψυχικό) θάνατο του καθενός. Διακρίνω σε γενικές γραμμές επιθετικότητα στα λόγια σου. Ίσως στο βάθος να είσαι εσύ θυμωμένος με τον εαυτό σου και τα σχέδια ζωής σου. Τολμώ να πω ότι μου αρέσει αυτό. Γιατί οι «θυμωμένοι» άνθρωποι είναι αυτοί που κινητοποιούνται, που μπορούν να κάνουν την επιθυμία απόφαση. Εσύ βέβαια γνωρίζεις στο τέλος, αφού εσύ βρίσκεσαι μέσα στο μυαλό σου..
    Επίσης θεωρώ άστοχο το να συγκρίνεις ανθρώπους, έναν καλλιτέχνη με την γυναίκα στα χωράφια ας πούμε. Δεν έχει κανένα νόημα κατ’ εμέ. Η κάθε ζωή και η κάθε ιστορία έχει μέσα της ιερότητα. Κανείς δεν είναι καλύτερος από κανέναν. Αρκεί τα κίνητρα μας κάθε φορά να είναι η πρόοδος, η καλοσύνη, η χαρά, οι ομορφότερες μέρες και νύχτες….στο νησί, στην επαρχία, στην πόλη..
    Καλώς Ήρθες κι εσύ στην παρέα μας! :-)

  9. Είμαι θυμωμένος γι αυτό μην μου χαμογελάς και με καλωσορίζεις πούστικα! Δεν ήρθα στην παρέα σας, πόσο μάλιστα καλώς.

    Μιλάω και γράφω ευθέως.

    Τίποτα δεν είναι άστοχο.

    Το ότι δεν μπορείς να καταλάβεις την μεγαλειώδη ποίηση που έχει η κα.Κατίνα στο χωράφι αλλά μπορείς(;) να καταλάβεις την ποίηση του Franz Kafka. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις την ποίηση του ΖΩ με την ποίηση του μπλα-μπλα, περαστικά σου. Εγώ πάλι ΕΚΕΙ να στο πω γι άλλη μια φορά.

    “Well done is better than well said”
    Benjamin Franklin

    Και καλά θα κάνετε να είστε όλοι θυμωμένοι γιατί έχουμε γίνει ένα μάτσο νάνοι που επιλέγουμε ρητά για να εξυπηρετήσουμε την αιώνια πλέον τεμπελιά μας αντί να επιλέγουμε τη ζωή και το θάνατο (ίδιο νόμισμα ευτυχώς).

    Δε γνωρίζω τίποτα. Πόσο μάλλον τον εαυτό μου. Ψάχνω. Και δεν θα σταματήσω να ψάχνω.

    “We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we’re curious and curiosity keeps leading us down new paths”
    Walt Disney

    ΦΥΣΙΚΑ και κάποιοι είναι ΠΟΛΥ καλύτεροι από κάποιους άλλους εκεί έξω. Δεν είμαστε ΕΥΤΥΧΩΣ όλοι ίσοι και όμοιοι, Δόξα τους Κατασκευαστές των Πάντων.

    Κάποιες ζωές και ιστορίες εκεί έξω «αγαπητή» μου είναι ανώτερες από κάποιες άλλες. Δεν ξέρω ποιος σ’ έπεισε για το αντίθετο αλλά φαίνεται ότι έκανε ΠΟΛΥ καλή δουλειά.

    Υπήρχαν και υπάρχουν οι Τιτάνες και υπήρχαν και θα υπάρχουν… Εμείς.

    >:O

  10. Σημείωση:
    Ο Franz Kafka δεν υπήρξε ποιητής αλλά συγγραφέας για να τα γράφουμε και να τα λέμε ΑΚΡΙΒΩΣ όπως είναι τα πράγματα.

  11. @ Anestis Samaras

    Το «καλώς ήρθες» είναι πολλές φορές σαν το «καλώς τον τον …», οπότε «χαλαρά» που λέμε και ‘μεις οι βόρειοι. Μπορεί να μην σε θέλει και κανένας…

    Από την άλλη όμως έχω μια παρατήρηση για την Holly. Στο Internet σε αντίθεση με τις διαπροσωπικές σχέσεις, οι σκέψεις και ο τρόπος που εκφραζόμαστε έχουν μέγιστη σημασία. Το «δεν (με) ξέρεις» δεν μου λέει τίποτα απολύτως. Αν το blog είναι για μια μικρή παρεούλα μόνο, μια «κάστα», τότε μπορείς να το διαχειριστείς διαφορετικά και να μην αφήνεις τους «εξωτερικούς παράγοντες» να επεμβαίνουν. Αλλά όταν έχεις το θάρρος να βγάζεις δημοσίως τις απόψεις/σκέψεις σου, τότε αυτό θα κριθεί και θα αξιολογηθεί από πολλούς ή κανέναν.

    Εγώ αυτό που διάβασα, από τα λίγα Ελληνικά που ξέρω, λέει «Θα ΄θελα να ‘μουν» αυτό σχολιάζω και γι’ αυτό έχω άποψη. Το τι έκανες μετά, θα κάνεις και έχεις δρομολογήσει είναι άλλο θέμα ή άλλο post. Οπότε μην μου πετάς ένα «δεν (με) ξέρεις». Αν σε ενοχλεί ένα σχόλιο, γιατί παρεκλίνει από την κοσμοθεωρία σου ή δεν ταιριάζει στην ψυχοσύνθεσή σου, τότε γράψε καλύτερα ένα FU και όχι «δεν (με) ξέρεις».

  12. @Anestis Samaras: Για να γράφεις εδώ, σημαίνει ότι έχεις ήδη έρθει στην παρέα! Τώρα, άμα θες να φύγεις, φύγε, άμα θες να κάτσεις, κάτσε. Σου χαμογελάω απλά.

    @Amatheon: Το «καλώς ήρθες» γράφεται με κάθε καλή διάθεση. Όσο για τα σχόλια στο blog, δεν μας ενοχλούν, όπως γράφεις. Θέλω να ακούσω τι έχεις να μου πεις, θέλουμε να ακούει ο ένας τον άλλον. Όπως κι εσύ όμως, έτσι κι εγώ, είμαι ελεύθερη να εκφράζομαι όπως θέλω, εφόσον δεν θίγω κανέναν.

  13. holly – aliens
    3 – 2

    (a beautiful chef, 90+)

  14. holly+jean VS humor

    0-1

    Εγώ είμαι μαλάκας. Η δικιά σας δικαιολογία πια είναι για τα χάλια σας;

  15. @Anestis: Καλωσόρισες! Χαίρομαι όταν έρχονται νέα πρόσωπα στο blog μας και μάλιστα έχουν και αυτογνωσία!!!
    Μήπως εννοείς εν τω μεταξύ «Ποια δικαιολογία και όχι πια;;;» Γιατί δεν νομίζω να σου απαντήσει κανένας άλλος ΠΙΑ!!!

  16. Μα με έθιξες, γι αυτό και σου απάντησα. Το «δεν (με) ξέρεις» είναι σαν το «Ξες ποιός είμαι ‘γω;» και αυτό δεν το δέχομαι από κανέναν. Επίσης «διάβασε» τι σε λέω και μην «αρπάζεσαι». Μια επισήμανση έκανα, καλοπροαίρετα μάλιστα, για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τα post. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

    Τώρα, για τον/την jean, τι να πω; Ευχαριστώ για το κοπλιμέντο. Καλύτερα alien παρά zombi. Τουλάχιστον για τους πρώτους, πιστεύουμε ότι είναι ανώτερες μορφές ζωής.

  17. Αστρής με συγκίνησες βρε. Δεν θα μου απαντήσει κανείς πια;

    Κλαψ Κλαψ.

    Κατάρα! Ήρθε το τέλος του κόσμου! Η συντέλεια!

    Βρε μπας κι εδώ πέρα παίζετε Την Αποκάλυψη κι εσείς είστε οι Τέσσερις Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης;

    Καλό έργο. Πολύ καλό! Με πειράζει που δεν μας παίζετε εμάς τους εξωγήινους. Αφήστε με να βάλω τα κλάματα. Πάλι…

    Κλαψ. Κλαψ.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

