Αναρτήθηκε από: Holly | Μαρτίου 14, 2010

Ο Νώε και οι άλλοι παλιόφιλοι

Eurovision. Vision. Έχει η Ευρώπη vision; Η Ελλάδα; Εμείς; Τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στον (ουάουα!) διαγωνισμό της Eurovision το ΩΠΑ, ένα ΩΠΑ/OPA. Τί ΩΠΑ; Ποιός είναι για ΩΠΑ; «Μνήμες και φωνές άδικες ευχές κι άφησα σε μια γωνία ανοιχτές πληγές.» Και που νόμιζα ότι τα τραγούδια της Eurovision δεν μπορούν να γίνουν χειρότερα. Το θέμα με το χειρότερο είναι ότι μπορεί να υπάρξει πάντα. Και επίσης είναι απρόβλεπτο (το αντίθετο από το φαγητό στο La Pasteria – άσχετο!). Η χώρα έχει κάποια προβλήματα. Γνωστόν. Θα της ταίριαζε περισσότερο το τραγούδι του Πυροβολάκη, κιβωτός του Νώε, να μπούμε όλοι σε μια μαγική κιβωτό να πάμε κάπου, να σωθούμε, ξέρω γω; γουόντερλαντ κέτσι. «Εντ άφτερ όλ, γιου αρ μάι γουόντεργουολ» μου έρχεται στο μυαλό.. Γουόλ. Γαμώ τους (σ)τοίχους. «Everybody wants to find something special, something kind, needs a revolution please give me a solution, another way to lighten the dark. Όλο τον κόσμο γύρισα κι όμως δεν βρήκα ακόμα τον τρόπο για να γίνουμε μία καρδιά, ένα σώμα. Ακούω χίλιες συμβουλές, μου δείχνουν χίλιους τρόπους κι όμως γνωρίζω πως αυτά δε σμίγουν τους ανθρώπους.»

Ρε γαμώτο, τί σμίγει τελικά τους ανθρώπους; Πόσο τυχαία είναι όλα; Και γιατί δεν κάνω φορμάτ στον υπολογιστή μου που τόσο το χρειάζεται; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα θέτονται απόψε σε αυτό εδώ το ποστ. Συμπληρώστε τα δικά σας…..ή σαν να λέμε:

Άλλος με την νοερή Νωε-βάρκα μας;

;-)


Καληνύχτα μας….Να ονειρεύομαι γλυκά με ένα σωσίβιο αγκαλιά…Μη, δεν είμαι εδώ, όνειρο ζω και μη με ξυπνάτε τώρα, μη, για ό,τι καλό ή ό,τι κακό, τα λέμε άλλη ώρα..


Responses

  1. Άσε ρε Holly-Μανταλένα γιατί έχω πολλά νεύρα απόψε! Το κακό με το Νώε είναι ότι φύλαξε 1 ζευγάρι από κάθε είδος. Και από τους ανθρώπους διάλεξε τους πιο μακάκες, δεν εξηγείται διαφορετικά.
    Όσον αφορά τον Αλκαίο καλή του επιτυχία μόνο και μόνο επειδή είναι γιος του ένδοξου ερμηνευτή του Καμπριολέ…
    «Μπες μες το καμπριολέ
    πάμε για κάνα καφέ»

  2. Κι εγώ έχω πολλά νεύρα απόψε γιατί νίκησε ο Άρης τον ΠΑΟΚ…
    γκρρρρ

    Υ.Γ.: θες να το κάνω εγώ το φορμάτ?

    Καλή εβδομάδα
    :)

  3. @Αστρής: Το ένδοξο «κάνε κοπάνα, πάμε παραλία, πάμε να γράψουμε μια ιστορία»; Στην νέα Νωε-βάρκα δεν θα βάλουμε κλισέ ζευγάρια…!.. Και η Μανταλένα είχε καϊκι, θα χωρέσουμε οι …..»χίλιοι κακοί»; :-P
    Εεε, κυρ-πειρατή, το τόπι μου!

    @Creme: Nαι! PC format: 2 party tonight…. ;-)

    @Jean: «And what exactly is a dream? And what exactly is a joke?» — Syd Barrett :-) :-)

  4. @Jean : Χαιρεσαι μικρο ανοητο σκουλακι! Ετσι Ετσι καλυπτονται τα κενα ….

  5. @Holly: This is a joke:

    and samantha is my dream…

    OR

    vice versa

  6. @jean : To dream that you are telling a joke, denotes that you are not being taken seriously and as a result you are feeling frustrated. On the other hand, you may not be taking an issue seriously.

    To hear a joke in your dream, signifies that you are doing something that is either pointless or ridiculous. It may also mean a release from tension that had been bothering you.

    many many kisses my little friend! xxx

  7. Λοιπόν το τραγουδάκι είναι στα πλαίσια του νέου κυβερνητικού έργου. Κάνουμε reset και αρχίζουμε το «sex» από την αρχή. Μέτα την τρίπλα με την Τζούλια μας σερβίρουν και τον Αλκαίο και δένει η κομπόστα.

    Επίσης εαν η Creme δεν έιναι επαγγελματίας να αφήσει κάτω το PC. Δηλαδή εμείς θα πεθάνουμε? Πώς θα ζήσουμε δεσποινίδες και κύριοι? Μην επεμβαίνεται στο έργο μας. Παίρνουν όλοι ένα cd Win και τρέχουν για Format. :)

    Τα μικρά αηδιαστικά ζωάκια βγάλαν το κεφάλι τους έξω από το χώμα, ετσί; Δεν πειράζει ακόμα από κάτω μας είστε και θα είστε για πολύ καιρό.

  8. *έτσι

    από τον εκνευρισμό μου παρατόνισα

  9. @Amatheon: Και να ήταν μόνο ότι παρατόνισες καλά θα ήταν. Αλλά επειδή θυμάμαι ότι δήλωνες ειδικός και στην μπάλα, όπως εμείς δεν «επεμβαίνουμαι» στην ειδικότητά σου βλέπε μπάλα, άσε τους πραγματικά ειδικούς στους υπολογιστές.

    @Samantha: many many kisses!!!

  10. Αστρή επειδή δεν γουστάρω μαλακίες για την πάρτυ μου, όποτε θες να μιλήσουμε και για μπάλα και για υπολογιστές να μου το πεις. Να σε μάθω και κάτι, να γίνεις πιο «ειδικός». Και επειδή μπερδεύεις τις «πούτσες» μς τις «βούρτσες» μάθε ότι η δουλεία μου έχει να κάνει με την πληροφορική. Το ότι ξέρω μπάλα και έπαιζα μπάλα και έχω ασχοληθεί ως προπονητής δεν νομίζω να ενοχλεί κάποιον. Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να κάνουν περισσότερα από ένα πράγματα, οπότε μην χλευάζεις, σαν όλους τους υπόλοιπους μαλάκες στο internet.

    Το πείραγμα δεν πήγαινε σε σένα αλλά στην Creme, εκτός αν είσαι η Creme οπότε σου ζητάω συγνώμη.

  11. Την επόμενη φορά που θα γράψεις κάτι τόσο υποτιμητικό για μένα, να κανονίσουμε να βρεθούμε από κοντά και να μου το ‘πεις «μαγκάκο». Γιατί πίσω από μια οθόνη είσαι πολύ «άντρας», να σε δω από κοντά να μου δείξεις πόσο «άντρας» και «ειδικός» είσαι.

  12. εεεεεεεεε
    κόψτε τις μαλακίες γιατί μου χαλάτε την ζαχαρένια
    τι το περάσατε εδώ μέσα
    american bar?
    :-p

  13. Καλά τα λες Creme γι’ αυτό, αυτό είναι και το τελευταίο μου post

    Καλή συνέχεια και καλά να περνάτε.

  14. Εμένα μου αρέσουν τα american bars…………!!!…

  15. @professional, maître, coach, super, duper, ouaou: Η ip μου είναι 4E.1010111.111.22 (hex.bin.oct.dec). Βρες με, στείλε μου ένα mail και σου υπόσχομαι ότι θα σου πω απόκρυφες πληροφορίες για το πού κρύβεται ο Aστρής.

  16. Jean έχεις static ip ή τζάμπα κάνουμε υπολογισμούς και μετατροπές? :p Όσο για τους «κανονισμούς», μου θυμήσατε το παλιό «την παρέα σου και στο πέτρινο!» :p Κάλο βράδυ και ας ελπίσουμε ότι από αύριο ηρεμούν τα πνεύματα..

  17. @Jean: Βρε Jean πού κρύβομαι;;; Κοίτα ψηλά. Αστρής το Πιο λαμπρό αστέρι. Αυτό δεν είναι βιβλικό post, αυτό είναι tribute στις ταινίες της Βουγιουκλάκη :p

  18. holly μ’αυτο το post φαινεται σιγουρα οτι κοιμασαι κι ονειρευεσαι…

    at everybody else
    πουτσα μπαλα κ καρατε ειστε μου φαινεται

    jean ο ψαριανος αρχισε σημερα την εκπομπη με το τραγουδι που του ζητησες

  19. @manu : «πουτσα μπαλα και καρατε» κάτι δηλαδή σαν τον γαλλο πορνοσταρ, αν επαιζε μπαλα σαν τον καρεμπε και τον φωναζαν bruce lee!

  20. @manu:
    Όμως με τίποτα δε μπορείς
    Να μου στερήσεις το όνειρο
    Δικαίωμα στο όνειρο
    Δικαίωμα στο τίποτα
    Όμως με τίποτα δε μπορείς
    Να μου στερήσεις το όνειρο…

    &

    @Dear all,

    Please RESPECT and ACCEPT each other!!!

    Warm Regards,
    Holly

    :-)

  21. holly μου δεν ειμαι αξιος να στερησω τιποτα απο κανενα…
    ασε που δεν εχω και καμια ορεξη αλλωστε

  22. Στη Eurovision στέλνουμε ένα άθλιο τραγούδι. Εξαιρετικό για να διαφημίσεις ελληνική ταβέρνα στο Σικάγο, αλλά δεν κάνει για σκηνή μεγάλου show. Είναι σαν να συμμετέχουμε στο φεστιβάλ της Βενετίας με το DVD της Τζούλιας. Σκέφτομαι πως η μοναδική περίπτωση να τα πάμε καλά είναι να σημειωθεί μία μεγάλη διακοπή ρεύματος, ο Αλκαίος να εμφανιστεί στη σκηνή γύρω στις 03.00 και οι Ευρωπαίοι τηλεθεατές να χορεύουν πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού τους, καταναλώνοντας μπουκάλια ούζου που θα διανεμηθούν δωρεάν από τις πρεσβείες μας.
    Θα μου πείτε ότι ουδόλως σας ενδιαφέρει η Eurovision. Εμένα να δείτε! Θεωρώ δε ότι όσο μεγαλύτερος ο εξευτελισμός στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, τόσο περισσότερα παιδάκια έχεις γλιτώσει από το παιδομάζωμα της trashy show biz. Δεν είναι αυτό το θέμα μας, αλλά η Eurovision θα μας βοηθήσει να το πλησιάσουμε. Χάζευα, λοιπόν, υπό καθεστώς λοβοτομής, τη βραδιά για την επιλογή του τραγουδιού που θα σηκώσει το βάρος της εθνικής εκπροσώπησης. Ξεκίνησε με ένα ευρηματικό χορευτικό που μας έλεγε ότι έχουν τελειώσει τα λεφτά και τέλος πάντων οι παχιές αγελάδες θα γίνουν μπριζόλες για να ταϊστούν τα γυναικόπαιδα. Το συγκεκριμένο ήταν εξόχως καλύτερο από το τραγούδι που επελέγη. Ακόμα και μία διαφήμιση του Jumbo θα ήταν καλύτερη από το τραγούδι που επελέγη. Μέχρι να κλείσω την τηλεόραση είχα αποφασίσει ότι θα ήταν προτιμότερο να αποφύγουμε αυτή τη μιζέρια του κακού γούστου και των μηδενικών προσδοκιών.
    Πρακτικά αυτό σημαίνει πως είτε δεν συμμετέχουμε στη Eurovision, είτε δίνεις τη δουλειά με ανάθεση στον Χατζηγιάννη να σου γράψει σουξέ που μετά θα το πουλάς και ως ringtone βγάζοντας τα έξοδα. Περιέργως, όμως, η μιζέρια είναι η πρώτη μας επιλογή στις περισσότερες εκφράσεις της δημόσιας ζωής. Μιζέρια που επενδύεται με ένα νέο είδος λαϊκισμού, έτσι για να αναφωνήσει ο αγανακτισμένος λαός: «Πού πάνε τα λεφτά μας;». Η κατάσταση γίνεται και ελαφρώς φαιδρή, όταν οι περισσότεροι εξ αυτών που μεταδίδουν τη λαϊκή αγανάκτηση θα μπορούσαν να ελεγχθούν για βουτιές στο μαύρο χρήμα. Αν μη τι άλλο αυτή η κρίση μάς έδειξε ότι το λαϊκό θυμικό, εκτός από κακούγοστο, τυγχάνει και βαρέως καταθλιπτικό.

    ολόκληρο το άρθρο εδώ: http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/294/%CE%B8%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B9


Σχολιάστε

Kατηγορίες

