Αναρτήθηκε από: Holly | Αυγούστου 29, 2010

τι κάνω μόνη μου μες στο σαλόνι μου

Όταν γυρίζω σπίτι βράδυ, αργά, μετά από ποτό, κι είμαι μόνη, και όχι με παρέα-καταλαβαίνεις (κι ό,τι δεν καταλαβαίνεις, πε μου να στο εξηγήσω), μου αρέσει να ανοίγω τιβί. Δεν μπορώ με τίποτα να πάω για ύπνο συνήθως. Έχω ξαγρυπνήσει. Εδώ λοιπόν έρχεται η τηλεόραση και είναι κάτι τέτοιες στιγμές που με κολλάει στον τοίχο, μεταφορικώς βέβαια, αν με κολλούσε κυριολεκτικώς, θα ´χα γίνει χαλκομανία τώρα και δεν θα σας έγραφα. Με κολλάει στον τοίχο διότι μου δείχνει την σημαντική συμβολή της στην καλυτέρευση της ζωής των ανθρώπων, κι αυτό είναι τεράστιο. Την ανοίγω και βλέπω, όχι ό,τι κι ό,τι, ούτε φαρίνα Γιώτη, μην ξεγελιέστε, βλέπω ροφήματα αδυνατίσματος, κρέμες αποτρίχωσης, όργανα γυμναστικής θαυματουργά, πολύ-μίξερ για λαχανικά, που κόβουν με 15 τρόπους τις ντοματούλες, μηχανή παρασκευής ψωμιού και ντόνατς, κτλ, κτλ, κι όλα (μα όλα) αυτά είναι μόνο μια παραγγελία μακριά από μένα (κι από σένα), έτοιμα να μου κάνουν την ζωή πιο εύκολη, πετυχημένη, εγγυημένα καλύτερη. Μου αρέσει μες στο βράδυ να βλέπω πως γίνονται αυτά τα μικρά μίρακλς, που χρειάζονται σε όλους μας, που αν τα βάλεις όλα μαζί σε ένα σακούλι, γεμίζει. Το μίρακλ μοιάζει σαν το διάσημο «φασούλι το φασούλι». Έτσι, γίνονται πολλά και μεγάλα τα μίρακλς κι αυτό είναι τόσο σπουδαίο, μα τόσο. Μου αρέσει να ακούω σακσές στόρις ανθρώπων. Έχω κι εγώ τις αδυναμίες μου.


Responses

  1. Εγώ δεν θα πω ότι ενθουσιάζομαι τόσο με το telemarketing…όμως τηλεόραση μου αρέσει να βλέπω!!!

    Και επειδή αναφάρθηκες σε «σακσεσ στόρις», χτες το βράδυ είδα ένα έργο στο Star Channel, αφορούσε μια επιτυχημένη γυναίκα στη δεκαετία του 50 η οποία δούλευε στην εταιρεία διαμαντιών του Λονδίνου και ενεπλάκη σε μια πολύ έξυπνη και καλοστημένη ληστεία!!!

  2. Εγώ πάλι ενθουσιάζομαι με το telemarketing, ειδικά αυτό με τα ντονατς, πολύ μαρέσει. Δεν κατάλαβα δηλαδή το κοροϊδευτικό σου ύφος!
    :p

  3. @Χιονάτη: Wow! Το «σακσές στόρις» έχει να κάνει με ληστεία διαμαντιών;;; Define success!

    @Afroditi: Respect στο telemarketing, παιδί μου! Και χτες έβλεπα πάλι για ένα μηχάνημα που σε αυτό έψηνες, έβραζες, τηγάνιζες, όλα σε ένα. Λέει καταργούσες έτσι όλα τα κατσαρολικά.. Ακου να δεις.. :-)


Σχολιάστε

Kατηγορίες

