Αναρτήθηκε από: Χιονάτη | Οκτωβρίου 25, 2010

Οι πιπεριές της Νόνης

Να μαι κ εγώ μετά από πολύ καιρό!

Είχα σκεφτεί πως το 1ο μου Post για τη νέα ακαδημαϊκή χρονιά ήθελα να είναι ένα γλυκάκι, όμως το μόνο που έχω φτιάξει μέχρι στιγμής εγώ είναι κρέπες του κουτιού, επομένως δεν πιάνει…

Για αυτό είπα να γράψω μια πολύ αγαπημένη μου συνταγή, που την φτιάχνω το τελευταίο εξάμηνο, είναι πιπεριές Φλωρίνης γεμιστές από τη Νόνη. Βέβαια αυτή τη συνταγή έπρεπε κάποιος άλλος να την γράψει, αλλά μιας και δεν το έχει κάνει εδω και καιρό μπορώ να το κάνω εγώ :)

Υλικά
10 κόκκινες πιπεριές (φλωρίνης)
350-400 γρ κιμά (ανάμεικτος μοσχαρίσιος με χοιρινό)
1,5 κουταλιά ρίζυ για κάθε πιπεριά
αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, μαιντανό και λίγο δυόσμο
λίγη ντοματούλα τριμμένη (ή πουμαρό), 1 μεγάλο κρεμμύδι, λάδι

Τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι με τον κιμά κι εκεί ρίχνουμε σιγά σιγά όλα τα υλικά
τα αφήνουμε για ίγη ώρα

γεμίζουμε τις πιπεριές
και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για μία ώρα

(στο ταψί από πάνω βάζουμε λίγο νεράκι -διπλάσιο από το ρίζυ- λίγο λαδάκι και αλατάκι)

καλή όρεξη

;)

Τις προτείνω ανεπιφύλακτα, είναι νόστιμες και δεν απαιτούν πολύ χρόνο για να τις ετοιμάσουμε!!!

υ.γ.:Ναι είναι copy paste από το mail σου….


Responses

  1. @Χιονάτη: Δλδ τα ορθογραφικά ποιός τα έκανε; hohoho

    Πολύ ωραία συνταγή φαίνεται!
    Φιλιάααα!

  2. @Holly: Εγώ…!

    Βρε Χιονάτη…! Βρε Χιονάτη!!!
    Θα «έσκαγα» μέχρι και 50 ευρώ να μην διαρρεύσει αυτό το mail αδιόρθωτο μα καθώς φαίνεται θα ζητήσω αποζημίωση 100 για προσβολή της προσωπικότητας μου και δημοσίευση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων…! χε χε χε

    Αγαπημένο φαγητό!
    tip: Οι παλιές μαγείρισσες χρησιμοποιούσαν ξερές κόκκινες πιπεριές αν και εγώ προτιμώ της Νόνης..!

    Τώρα περιμένω τον Αστρή να κάνει post την συνταγή από τις πιτουλίτσκες ;)

  3. Και γω στο περίμενε είμαι!

  4. Το θέμα δεν είναι να γράψω τη συνταγή, το θέμα είναι να με ακούτε να τις προφέρω τις πιτουλίιιιτστσκες!!!

    Πάντως για τις πιπεριές της Νόνης, ένα έχω να πω: Μάγειρες και μαγείρισσες, αφήστε τα μάστερ σεφ και τα τοπ σεφ, οι ωραίες γεύσεις και νοστιμιές είναι στις απλές παραδοσιακές συνταγές των μαμάδων και γιαγιάδων, ακόμα η γεύση των πιπεριών της Νόνης είναι στο στόμα μου και ανυπομονώ να ξαναβρεθώ στα όμορφα εκείνα μέρη να τις ξαναφάω από τα χεράκιας της…


Σχολιάστε

Kατηγορίες

