Αναρτήθηκε από: Αστρής | Ιανουαρίου 30, 2011

Λυπάμαι, είσαι ο πιο αδύναμος κρίκος

Πρόσφατα, μετά τα 3 tanqueray tonic, αρχίσαμε το διαγωνισμό των πιο ελεεινών ατακών χωρισμού. Παραθέτω αυτή που μου  έκανε μεγαλύτερη εντύπωση και ήταν η πιο δυνατή για να χτυπήσει αυτή που πίστευα ότι δεν έχει ξαναειπωθεί.

Η Ελένη που λέτε είναι 2 -2 1/2 χρόνια με το Μάκη και στο διάστημα αυτό τον έχει χωρίσει ίσα με 8 φορές γιατί πολύ απλά είναι μαζί του γιατί δεν μπορεί να έχει κάποιον άλλον. Έστω και με την υποψία ότι μπορεί να γίνει κάτι με κάποιον άλλον τον χωρίζει. Μία από αυτές τις φορές χωρισμού του λέει τα εξής:

Ελένη: Κοίτα Μάκη, εγώ αισθάνομαι πολύ τυχερός άνθρωπος στον κόσμο. Προέρχομαι από μια οικογένεια προστατευτική, που με αγαπά πολύ, με νοιάζεται, με φροντίζει και έχει κάνει το καλύτερο για μένα. Οι γονείς μου πραγματικά είναι εξαιρερικοί και με έχουν μεγαλώσει με φοβερή αγάπη. Επίσης έχω και 3 αδερφές ακόμα, όπως ξέρεις, που είμαστε πάρα πολύ δεμένες, αγαπημένες, στηρίζουμε η μία την άλλη. Ακόμα έχω πάρα πολύ καλές φίλες που αγαπιόμαστε πραγματικά και έχουμε μάθει να μοιραζόμαστε πράγματα, σκέψεις κλπ και να αισθανόμαστε τόσο οικεία και καλά. Και τέλος έχω και εσένα, που μου δίνεις αγάπη και έρωτα και δεν ξέρω, να αισθάνομαι τόσο τυχερή που λέω δεν είναι δυνατόν. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να τα έχει όλα στη ζωή του. Και εγώ δεν έχω αισθανθεί την έννοια της απώλειας, του πόνου, του να χάνεις κάποιον που αγαπάς. Και λέω δεν μπορεί, πρέπει να το ζήσω και αυτό για να είμαι ένας ολοκληρωμένος άνθρωπος. Και να οι γονείς μου, είναι γονείς, πόσο θα τους έχω ακόμα… Οι αδερφές μου, είναι το αίμα μου, το στήριγμά μου, οι δικοί μου άνθρωποι… Οι φίλες μου, από το δημοτικό είμαστε μαζί… Άρα δυστυχώς, θα πρέπει να θυσιάσω τη δική σου αγάπη για να νιώσω αυτό το αίσθημα της απώλειας και να αισθάνομαι ολοκληρωμένος και ισορροπημένος άνθρωπος…Λυπάμαι.

Ο διαγωνισμός συνεχίζεται, αν νομίζετε ότι μπορείτε να κερδίσετε, περιμένω την δική σας ελεεινή ατάκα χωρισμού…


Responses

  1. Κουτσομπολιό: Μιλάμε για την γνωστή Ελένη?

  2. @Χιονάτη: Όχι, μιλάμε για τον γνωστό Μάκη. ;-)

    @Αστρής: Η Ελένη απλώς δεν γουστάρει τον Μάκη κι όλα αυτά που λέει είναι βλακείες. Μάκη, she’ s just not that into you, ξύπνα.

    Επίσης, νομίζω πως έχω την ελεεινότερη ατάκα χωρισμού ever, αλλά δεν την γράφω, δεν θέλω να την εκπορνεύσω εις τέρψιν όλων.

    Α, και θέλω ένα Mayflower Martini. Σε ποιόν να παραγγείλω;

  3. @Holly: 1) Έλα βρε…αλήθεια?
    2) Θες μια Μαργαρίτα δλδ????? Πες μου αυτό εννοείς?

  4. μονο κατι τετοιοι μαλακες σαν το μακη ανεχονται κατι τετοιες τσουλιτσες

  5. «Σου αξίζει κάποιος καλύτερος»


Σχολιάστε

Kατηγορίες

