Αναρτήθηκε από: Χιονάτη | Μαρτίου 1, 2011

Παπαρδέλες με λαχανικά

Μάρτη βάλατε?

Εγώ ακόμα δεν έβαλα, αλλά μου έστειλε η μαμά μου κ σε λίγο θα το φορέσω :)

Επιτέλους κοιμηθήκαμε μετά από συνεχόμενα ξενύχτια κ είπαμε μιας κ είναι η πρώτη μέρα της άνοιξης να φτιάξουμε κ ένα φαγητάκι που να έχει μυρωδιά ανοιξοκαλοκαιριάτικη….

Υλικά

1 πατάτα
1 μελιτζάνα
1 κολοκύθι
1 πιπεριά πράσινη
1 πιπεριά κόκκινη
1 πιπεριά κίτρινη
1 ντομάτα
θυμάρι, δενδρολίβανο, ρίγανη
αλάτι, πιπέρι
μπαλσάμικο
λάδι
μέλι
1 πακέτο παπαρδέλες

Εκτέλεση

Κόβουμε τα λαχανικά (εκτός από τη ντομάτα) και τα βάζουμε σε ένα ταψάκι, εκεί προσθέτουμε το λάδι, το μπαλσάμικο, το αλάτι, το πιπέρι, τα μυρωδικά μας και το μέλι.

Αφού τα ανακατέψουμε καλά προσθέτουμε κόβουμε τη ντομάτα και ψήνουμε μέχρι να ψηθούν καλά!

Όσο ψήνονται τα λαχανικά ετοιμάζουμε τις παπαρδέλες.

Λίγο πριν τα σερβίρουμε βάζουμε τις παπαρδέλες στο ταψάκι με τα ψημένα λαχανικά, ανακατεύουμε κ αφήνουμε για 5 λεπτά.

Πασπαλίζουμε με τυράκι κ συνοεδεύουμε με λευκό κρασάκι!!!


Responses

  1. Πολύ ωραία συνταγή! Γρήγορη, ελαφριά και εύγεστη! Γεια στα χέρια σου Χιονάτη! ;)

  2. Εμένα αν και με έπεισε με την πρώτη δοκιμή η συνταγή, έφαγα το μισό πυρέξ και καλά για να βεβαιωθώ!!!
    Γεια στα χέρια σου Χιονάτη, απολαυστικότη συνταγή και πολύ ελαφριά!

  3. Μετά και από επίσημη δοκιμή, έχω να δηλώσω ότι είναι super η συνταγή!! ;)
    Μπράβο Χιονάτη!

    p.s. Μπορώ ακόμα να πετάξω τον Μάρτη μου σε δέντρο ή είναι αργά?? :p

  4. @boufos:Δε νομίζω να είναι αργά…πεταξέ τον…(πάντως ούτε εγώ τον έχω πετάξει…)


Σχολιάστε

Kατηγορίες

