Αναρτήθηκε από: Χιονάτη | Δεκεμβρίου 1, 2011

Αχ Μαρία….

Μόλις το άκουσα…κ το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη δικιά μου Μαρία…

Τραγουδάκι κ post λοιπόν αφιερωμένο στη γλυκειά μου Μαρία….

Ενα είναι το γλυκό μου…η καρυδόπιτα!!!

Κ βέβαια δεν είναι τυχαίο…είναι το γλυκό που μου έφτιαχνε η εν λόγω Μαρία κάθε Παρασκευή μα κάθε Παρασκευή!!!

Δεν θέλει κόπο αυτό το γλυκό αλλά αγάπη…έτσι τουλάχιστον λένε στο δικό μου το χωριό…

Τα υλικά μας:

Για το μείγμα:

  • 12 αυγά
  • 12 κουταλιές σούπας ζάχαρη
  • 12 κουταλιές σούπας σιμιγδάλι ψιλό
  • βανίλια
  • ξύσμα λεμόνι
  • κανέλα τριμμένη
  • τριμμένο καρύδι

Για το σιρόπι:

  • 2 ποτήρια ζάχαρη
  • 2 ποτήρια νερό
  • κανέλα

Αρχικά χωρίζουμε τα αυγά και χτυπάμε τα ασπράδια μέχρι να γίνουν αφράτη και ωραία μαρέγκα!Στη συνέχεια χτυπάμε τους κρόκους με τη ζάχαρη. Θέλει αρκετό χτύπημα για να γίνει μια ομοιογενής και σφιχτή κρέμα. Μετά προσθέτουμε τη μαρέγκα και το σιμιγδάλι ανακατεύωντας με μια κουτάλα. Τέλος προσθέτουμε το καρύδι, την κανέλλα, το ξύσμα λεμονιού και τη βανίλια! Το ψήνουμε στους 200 βαθμούς για 50 λεπτά περίπου.

Όταν κρυώσει το περιχύνουμε με ζεστό σιρόπι!

Καλό και γλυκό μήνα σε όλους!!!


Responses

  1. […] το προηγούμενο ποστ της Χιονάτης και βλέποντας ότι έχω μπόλικα αυγά στο ψυγείο από το […]


Σχολιάστε

Kατηγορίες

