Αναρτήθηκε από: Χιονάτη | Απριλίου 6, 2012

Τραχανάς ο θαυματουργός!!!

Χθες ένοιωθα πως έπρεπε ήδη να έχω βγει σε απόσυρση….το κρυολόγημα των τελευταίων μηνών με είχε βγάλει τελείως εκτός λειτουργίας….

Επιστρέφοντας στο σπίτι πεινούσα αρκετά κ μου ήρθε στο μυαλό το τηλεφώνημα μιας από τις γιαγιάδες μου…τραχανάς με γάλα…

Μια κ δυο λοιπόν έφτιαξα τον τραχανά μου (χωρίς γάλα) έφαγα ένα πιατάκι κ έπεσα για ύπνο…το πρωί έφτιαξα άλλο ένα πιατάκι κ τώρα νοιώθω χίλιες φορές καλύτερα!!!

Τραχανάς

Σας τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!


Responses

  1. Αχ βρε Χιονάτη, τον βλέπω και τον ζηλεύω! Μετά το Πάσχα θα βάλω να φτιάξω και εγώ κόκκινο αυτή τη φορά!!!

  2. μου αρεσει η ιδεα του φαγητου που καταληγει σε θαυμα, ειμαι φαν του comfort food!!…

    καλη μας μεγαλη Εβδομαδα!
    :)


Σχολιάστε

Kατηγορίες

