Αναρτήθηκε από: Χιονάτη | 28 Οκτωβρίου, 2012

«Μην τη φοβάσαι τη μπάλα!»

(συνέχεια από το Άστρο του Πρωινού…)

«Μην τη φοβάσαι τη μπάλα!!!», το άκουσα στο γήπεδο, σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου της τοπικής μας ομάδας από έναν γραφικό τύπο που νομίζεις πως όλος του κόσμος περιστρέφεται γύρω από αυτό το γήπεδο και το χαίρεται!!!

Το χάρηκα κ εγώ για να πω την αλήθεια, γιατί τι είναι η ζωή μας? Ένας αγώνας με στόχο να φτάσουμε στο τέρμα και να χαρούμε ότι πετύχαμε το γκολ! Πως όμως θα φτάσουμε εκεί αν φοβόμαστε τη μπάλα? Επάνω καταπάνω λοιπόν που λένε κ στο χωριό μου με επιμονή και υπομονή! Κ μην ξεχνάμε πως στο γήπεδο δεν είμαστε μόνοι μας…(μου έρχονται τώρα στο μυαλό κάτι παλιές συνομιλίες!!!)…

Μπάλα όμως σημαίνει Κυριακή…και Κυριακή σημαίνει μιάμι πρωινό!!!

Βάφλες φτιάξαμε σήμερα!!!

Ακολουθήσαμε την συνταγή της βαφλιέρας…η οποία είναι:

Υλικά:

    1 φλυτζάνι του τσαγιού αλεύρι
    1 κουταλάκι γλυκού μπεικιν πάουντερ
    1 κουταλάκι γλυκού σόδα
    1 κουταλάκι γλυκού ζάχαρη
    1 κουταλάκι γλυκού αλάτι
    1 αυγό
    1 φλιτζάνι του τσαγιού βιταμ

Εκτέλεση:
Χτυπάμε το αυγό με το βούτυρο και στη συνέχεια ρίχνουμε μέσα όλα τα στέρεα υλικά!

Νόστιμες βγήκαν, αλλά ήταν αρκετά τραγανές, την επόμενη φορά θα δοκιμάσω συνταγή που να έχει μέσα μαγιά κ γάλα για να βγουν πιο αφράτες!

Η βάφλα ήταν η πολυτέλεια των φοιτητικών μου χρόνων και συνόδευε γλυκά όλες τις συζητήσεις που πιάναμε με τις καλές μου φιλενάδες!!!

Φλιπ, φλοπ!


Σχολιάστε

Kατηγορίες